اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نبض اقتصاد کشور به سپاه برای حذف دست‌های خیانت و مدیران ناکارآمد سپرده شود

امام‌جمعه ابرکوه گفت: راهکار نجات از چنگال سیاه غول‌های اقتصادی این است که سپاه نبض اقتصادی را به دست بگیرد تا مدیران ناکارآمد و احیاناً دست‌های خیانت در کشور حذف شود.

نبض اقتصاد کشور به سپاه برای حذف دست‌های خیانت و مدیران ناکارآمد سپرده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه اشاره کرد و گفت: سپاهیان باید در همه عرصه‌ها روحیه و کار جهادی را در اولویت قرار داده و با تداوم خلاقیت و نوگرایی ابزارها و شیوه‌ها را متوقف نساخته و روحیه جوان و جوان‌گرایی را حفظ کنند.

راهکار رفع مشکلات در داخل کشور است

حجت‌الاسلام حسینی توصیه‌های رهبر را حائز اهمیت دانست و افزود: برای علاج دشمنی‌های دشمن در جنگ و تهاجم اقتصادی، باید به توانایی داخلی تکیه کرده و راهکار را در درون بیابیم.

حسینی افزود: رهبر انقلاب داشتن نگاه وسیع جغرافیایی را جزء وظایف مسئولین خصوصاً مسئولین سپاه دانسته و فرمودند این نگاه جهانی نباید تضعیف شود؛ چراکه قلّه‌ای که به سمت آن در حرکتیم، قلّه حاکمیت جهانی اسلام به دست توانا و مبارک مهدی آل محمد (عج) است.

وی تأکید کرد: کوتاه‌نظرانی که می‌گویند ما چه کار به سوریه، عراق، لبنان، یمن و ... داریم، نمی‌دانند حمایت از مظلومین در جهان شعار امام راحل و عمق استراتژی انقلاب است و سپاه باید آماده‌به‌کار باشد. حتی در بخش داخلی هم راهکار نجات از چنگال سیاه غول‌های اقتصادی این است که سپاه نبض اقتصادی را به دست بگیرد تا مدیران ناکارآمد و احیاناً دست‌های خیانت در کشور حذف شود.

«حداقلی بودن برجام» نکته مبهم سخنان رئیس‌جمهور

امام‌جمعه ابرکوه ادامه داد: کاهش تعهدات برجامی از دیگر توصیه‌های رهبر بود که جدیت در این امر توسط سازمان انرژی هسته‌ای را خواستار شدند.

وی ضمن تحسین سخنان رئیس‌جمهور ایران در سفر به نیویورک تصریح کرد: سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه برجام برای ما و شما حداقلی بود، نکته‌ای مبهم است؛ زیرا از نگاه ما برجام حداقلی نبود و ما نه به حداکثر بلکه به تمام تعهدات خود عمل کردیم و این طرف اروپایی بود که به کمترین تعهدات خود عمل نکرد.

عزم ملت ایران برای مقاومت در برابر قلدری‌های آمریکا و غرب

خطیب جمعه ابرکوه طرح صلح هرمز برای همکاری کشورهای منطقه جهت کاهش تنش را طرحی مثبت ارزیابی کرد و اضافه کرد: این سفر نشان داد که ملت ایران همچنان عزم جزم به مقاومت در برابر قلدری‌های آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش دارد و با قاطعیت می‌ایستد و در عین حال باب دیپلماسی را هم به روی جهان، باز می‌گذارد.

حسینی به پیروزی رزمندگان یمن بر نیروهای متجاوز سعودی اشاره کرد و گفت: حالا که عربستان خود را در غرقابی خودساخته می‌بیند، ملتمسانه به هر کس رو می‌زند که میان ریاض و تهران میانجیگری کنند؛ اما مقامات دیپلماسی ایران باید اول پاسخ این سؤال را بگیرند که چرا آنان دستشان را تا مرفق به خون بی‌گناهان یمنی آغشته کردند و بعد چراغ سبز نشان دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در ادامه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد 13 هزار شهید این مجموعه، عنوان کرد: فعالیت‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم، قانون و امنیت بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری، استوار است.

حسینی از تلاش نیروی انتظامی در حوزه کشفیات مواد مخدر، کلاه‌برداری، سرقت و استرداد اموال مال‌باختگان، کشف کالای قاچاق و ... کشفیات به دست آمده در حوزه پلیس اطلاعات شهرستان تقدیر و ابراز کرد: در حوزه برخورد با بدحجابی و مسائل ضد اخلاقی که به صورت ویژه در دستور کار پلیس است، امتنان داریم.

گلایه از سیاست غلط آموزش‌وپرورش در توزیع کتب درسی

وی ضمن تبریک مجدد سال تحصیلی به دانش آموزان و بیان اینکه جوانان نخبه زیادی همچون سید مهدی زارع زاده را می‌توان در این شهرستان پرورش داد، از سیاست غلط آموزش‌وپرورش در توزیع کتب درسی گلایه کرد و ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آتی این روند اصلاح شود.

امام‌جمعه ابرکوه در خاتمه از والدین خواست تا همگام با مربیان نظارت بیشتر بر فرزندان خود داشته و علاوه بر مراقبت تحصیلی، در بخش پرورش شخصیت دینی این نونهالان که امانت الهی در دست ما هستند و آشنا سازی آن‌ها با مساجد و مجالس مذهبی و نمازهای جمعه و جماعت، تلاش بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول